Waar de traditionele horeca groothandel passief is. Immers zij wachten op uw bestelling of dat u langskomt bij de groothandel. Richten wij ons op het gebied van ontzorgen en service. Dit is vaak een punt dat belangrijk is, vooral in de horeca.
Wat houdt onze service in
Daar waar u bij de traditionele horeca groothandel zelf uw bestellingen moet doen of bij de winkel langs moet gaan op het moment dat u misgrijpt zorgen wij ervoor dat dit niet meer hoeft. Dit doen wij door periodiek bij u langs te komen afhankelijk van uw afnames. Wij gaan de voorraadkasten langs en zullen in overleg de voorraad aanvullen. Dit doen wij rechtstreeks vanuit onze service bussen. Met name het in overleg is een belangrijk aspect in onze service. Wij willen u nooit de voorraadkast volstoppen, we komen immers toch de volgende week of de week erna weer langs. Zo verzekeren wij u dat u nooit meer misgrijpt en hals over kop naar de groothandel moet rijden.
Hoe verhouden onze prijzen zich tot de traditionele horeca groothandel
Wij zijn relatief niet veel duurder dan de traditionele groothandels. Dit heeft natuurlijk te maken met de service die wij verlenen. Deze service hebben wij in de producten verrekend. We zullen natuurlijk nooit goedkoper zijn de webshops, maar hierbij ontbreekt vaak het stukje service. Wanneer wordt er geleverd, bent u dan wel open of moet uw personeel weer op pad. Dit kost natuurlijk ook geld. Kortom service is ook wat waard.
Bent u benieuwd of wij u kunnen helpen en wat de prijzen zijn van ons, neem dan vrijblijvend contact op met ons via de mail of bel ons op 0900 - 497 26 64 (lokaal tarief)
Wat is ons assortiment
Ons assortiment omvat eigenlijk alle non food artikelen die u gebruikt en met name op papier gebied zijn wij heel groot. Of het nu om handdoekrollen, -doekjes, toiletpapier, servetten of torkrollen (poetspapier) gaat wij hebben het in ons groothandels assortiment.
Maar buiten deze belangrijke groepen hebben wij ook de persoonlijke beschermingsmiddelen, vaatwasmiddelen, afvalzakken en alles op het gebied van schoonmaken in huis.
Welke voordelen hebben wij u te bieden
U personeel en u kunnen zich richten op dat wat belangrijk is, namelijk uw gasten bedienen en geld te verdienen. Er hoeft niet meer gedacht te worden op drukke momenten over bestellingen die gedaan moeten worden en weer vergeten kunnen worden.
Er hoeft niet meer direct afgerekend te worden zoals nog veel gebeurd bij de traditionele groothandel.
Nadat onze servicemedewerker bij u langs is geweest bent u weer verzekerd dat u voorraad op peil is en dat u niet meer mis zult grijpen, mocht dit wel het geval zijn dan komen wij natuurlijk geheel zonder kosten, zoals voorrijkosten of administratiekosten, uw voorraad weer aanvullen. Dit kan natuurlijk altijd een keer gebeuren door extra drukte of andere invloeden. Eèn telefoontje van u en wij lossen het voor u op.
Geen verplichte afnames of verborgen kosten, u betaalt wat u afneemt.
Altijd een vaste servicemedewerker die u bedrijf van binnen en buiten kent en kan inspelen op uw behoeften.
Maak kennis met onze service, wij komen het graag vrijblijvend uitleggen
Bent u benieuwd naar wat wij voor elkaar kunnen betekenen?
Neem dan vrijblijvend contact met ons op via de email of bel ons op 0900 - 497 26 64 (lokaal tarief)